Magapatuman sang dugang-sweldo nga tubtob sa ₱45 kada adlaw para sa mga minimum wage earner sa CALABARZON umpisa sa Oktubre 26.
Katumbas ini sang tubtob ₱1,170 nga dugang sa binulan nga sweldo sang mga mangunguma kag iban pa nga trabahante nga sakop sang minimum wage, depende sa ila sektor sang trabaho kag kategorya sang munisipalidad.
Suno sa Wage Order No. IVA-23, nagalain-lain ang pagtaas sang sweldo depende sa klase sang trabaho kag lugar nga ginatrabahuan.
Suno sa National Wages and Productivity Commission (NWPC), masobra 1.56 milyon ka mga trabahante nga nagabaton sang minimum wage sa CALABARZON ang makabenepisyo sa bag-o nga pagtaas sang saweldo.
Gin-aprubahan ang dugang-sweldo paagi sa tripartite mechanism nga nagalakip sang mga representante sang mga trabahante, mga employer kag gobyerno, matapos usisaon ang subong nga kahimtangan sang ekonomiya sa rehiyon.
Samtang, ginpasalig ni Labor Secretary Francis Tolentino nga hugot nga bantayan sang Department of Labor and Employment (DOLE) Regional Office 4A ang pagpatuman sang bag-o nga wage order agud masiguro nga magasunod ang mga establisyemento sa bag-o nga minimum wage.









